Regulamin

Poniższy Regulamin określa zasady obowiązujące na terenie ośrodka „Molo Dębki”. W trosce o zapewnienie naszym Gościom przyjaznych i komfortowych warunków wypoczynku prosimy o przestrzeganie  poniższych postanowień:

1. Rezerwacja pobytu w obiekcie, w tym wpłata zadatku, jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.

2. Warunkiem rezerwacji pobytu jest wpłata zadatku w ciągu 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji. Zadatek należy wpłacić na konto podane w mailu informacyjnym. W tytule przelewu prosimy o wpisanie „Pobyt Molo Dębki” oraz nazwisko i imię osoby dokonującej rezerwacji.

3. Zameldowanie następuje na podstawie ważnego dowodu osobistego lub paszportu.

4. Doba zaczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10.00 w ostatnim dniu pobytu. Godziny rozpoczęcia/zakończenia pobytu obejmują także korzystanie z miejsc parkingowych.

5. Do każdego domku przypisane jest miejsce postojowe. Parking jest niestrzeżony i przeznaczony wyłącznie dla samochodów osobowych. Parking na terenie ośrodka jest przeznaczony tylko dla Gości mieszkających w obiekcie. Nie ma możliwości parkowania poza wyznaczonymi miejscami postojowymi oraz korzystania z parkingu na terenie posesji przez osoby odwiedzające.

6. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu w całości lub w części (późniejszy przyjazd, wcześniejszy wyjazd) w terminie krótszym niż 4 tygodnie przed planowanym przyjazdem wszelkie opłaty, w tym zadatek, nie podlegają zwrotowi.

7. Regulowanie należności za pobyt następuje w dniu przyjazdu, gotówką.

8. Po wpłaceniu zadatku nie ma możliwości wprowadzania zmian w zakresie terminu pobytu oraz ilości osób bez wcześniejszego uzgodnienia i potwierdzenia z zarządcą obiektu.

9. W jednym domku nie może nocować większa liczba osób, niż zostało to zgłoszone przy rezerwacji. Obowiązuje zakaz wprowadzania dodatkowych gości na noc.

10. Ewentualny pobyt psów prosimy uzgadniać indywidualnie przed dokonaniem rezerwacji. Za pobyt zwierzęcia pobieramy jednorazową opłatę w wysokości 50 PLN. Goście przyjeżdżający z psami ponoszą pełną odpowiedzialność cywilną za pobyt zwierząt na terenie ośrodka. Prosimy o wyprowadzanie zwierząt na smyczy poza teren ośrodka i sprzątanie po swoich pupilach. Na terenie ośrodka pies obowiązkowo musi być trzymany na smyczy. Za szkody wyrządzone przez zwierzę odpowiedzialność ponosi właściciel.

11. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00.

12. Możemy odmówić dalszego pobytu osobom, które zakłócają spokój innym Gościom poprzez głośne zachowanie, odtwarzanie muzyki lub inne niestosowne zachowanie.

13. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braku wyposażenia w momencie odbioru domku konieczne jest niezwłoczne zgłoszenie tego faktu obsłudze obiektu. Osoba wynajmująca ponosi wszelką odpowiedzialność za braki w wyposażeniu oraz uszkodzenia powstałe w czasie pobytu, a nie zgłoszone w dniu przyjazdu.

14. Ewentualne usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco.

15. Za dokonane uszkodzenia lub zniszczenia pobierana będzie opłata.

16. Prosimy o zachowanie porządku w domkach i na tarasach oraz zamykanie okien dachowych na czas opuszczania domku.

17. Za dodatkową opłatą możliwe jest korzystanie z pralki- 20 pln za pranie.

18. W domkach oraz na placu zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i innych.

19. Dzieci przebywające na terenie ośrodka, a w szczególności na terenie placu zabaw muszą być pod opieką osób dorosłych. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiedzialność ponoszą ich opiekunowie.

20. Chęć rezerwacji akcesoriów dla małych dzieci (łóżeczko turystyczne, wanienka, krzesełko do karmienia) prosimy zgłaszać podczas dokonywania rezerwacji mailowych.

21. Do każdego domku Goście otrzymują klucze do drzwi wejściowych oraz pilot do bramy. Za zgubienie klucza do domku Gość ponosi opłatę 50 PLN, a za zgubienie pilota 120PLN.

22. Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w domkach. Prosimy o sprawdzenie, czy drzwi wejściowe zostały zamknięte na klucz przed opuszczeniem domku.

23. Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przez przyczyny od nas niezależne np. przerwy w dostawie prądu, wody, warunki atmosferyczne itp.

24. Prosimy o segregowanie śmieci (zmieszane, plastik, szkło) oraz zgniatanie plastików przed wyrzucaniem do śmietnika.

25. Prosimy o nie grillowanie na tarasach, a na trawniku przed domkiem.

26. „Pakiet Startowy”- papier toaletowy, ręcznik papierowy, worki na śmieci, tabletki do zmywarki, mydło oraz płyn do mycia naczyń nie jest uzupełniany w czasie pobytu.

27. Nie zapewniamy ręczników.

28. Biuro znajduje się w domku nr 4.

29. Prosimy o telefoniczne/SMS potwierdzenie czasu przyjazdu minimum dwie godziny przed planowanym przybyciem.

30. Dokonując rezerwacji klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz.833)

31. Jesteśmy zobowiązani do pobierania opłaty klimatycznej w wysokości 1,80 PLN od osoby za dzień*. Opłata jest pobierana w dniu przyjazdu z góry za cały pobyt.

*Uchwała Nr XXVIII/246/2016 Rady Gminy Krokowa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty miejscowej.

Z myślą o kolejnych Gościach odwiedzających „Molo Dębki” prosimy o przestrzeganie regulaminu i utrzymanie oraz pozostawienie domków, a także otoczenia w należytym porządku.